29 abril 2008

Hasta pronto Jordi!!

Leemos en la web oficial una carta que Jordi Roger, actual entrenador del juvenil B, hace llegar a la misma.
En Tunel siempre nos hemos sentido queridos y respetados por Jordi y es por lo que nos sumamos al deseo de que todo le salga bien y con muchos exitos, y le despedimos con un hasta pronto tal y como reza el titular.
Gracias Jordi por tu cariño y dedicación.



***Jordi Roger ha fet arribar a ceeuropa.cat una carta de comiat dirigida a tots els europeistes i que tot seguit reproduïm:

"Vull fer saber a tota la família europeista que, després d'unes setmanes de reflexió i estar pensant en el meu futur, he decidit marxar de l'Europa i fitxar pel Cornellà juvenil de Divisió d'Honor. Ha estat una decisió molt pensada i consultada amb la família i amics. Pot ser que sigui una decisó arriscada, però a vegades, a la vida (i més en el món del futbol) s'han de prendre decisions.
El temps dirà si ha estat o no una decisió encertada. Abans de marxar, m'agradaria donar les gràcies a tota la família europeista pel suport incondicional que m'han demostrat. Des del soci número 1 fins l'encarregat del camp, passant per responsables de material, massatgistes i directius. Sobretot vull donar les gràcies a Ángel Gómez i a Juanjo Isern. Ells són els 'culpables' positius d'aquests anys tan meravellosos que he passat en aquest gran club. Ara fa tres anys que em van proposar ser l'entrenador del Juvenil B de l'Europa, fet que no em vaig pensar ni un moment per dir que sí. Gràcies per confiar en mi i donar-me aquesta gran oportunitat.
Moltes gràcies també a Gils de Bode. En el seu any de mandat m'ha demostrat sempre el seu suport i ha estat molt atent a les meves peticions i les del Juvenil B. Aquest any no ha pogut ser, 'presi', però qui sap si l'any que ve, o l'altre o... La meva porta sempre estarà oberta a tornar.
Per últim, i no per això menys important, vull donar-li mil gràcies al Sr. Arturo Ramírez per tot el que ha fet per mi en aquestes tres anys. S'ha portat amb mi com un pare i sempre li estaré molt agraït.
En nom meu i del meu pare, desitjar-li a l'Europa el màxim d'èxits possibles. Sempre portaré l'Europa dins el meu cor. Gràcies a tothom.

Jordi Roger " ***


Foto y escrito extraido de la pagina oficial del club: www.ceeeuropa.cat